Subject: FW: Mõisa tee katendi taastamine - kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 14:42:00 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/12010-14

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Martti Kelindeman <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 27, 2025 1:47 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Jaan Saia <[email-masked]>
Subject: Mõisa tee katendi taastamine - kooskõlastamine

Tere

Saadan meie telefonikõne jätkuks Mõisa tee katendi taastamise projekti.
Saatsin küll dokumendid juba esmaspäeval, aga võimalik, et mahu tõttu ei
jõudnud kohale. Ajutise liikluskorralduse joonise panin ka manusesse.

Link failidele:

<https://markelinee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/martti_markelin_ee/Eb
zOfhYEPYZGrrJbQMj7q-cBewAUzMQCRIiFmtetfbQVdQ?e=1o5Q5E>
P25008_PP_TL_Mõisa-tee-taastamine.zip

Parimate soovidega

Martti Kelindeman

Teede- ja sildade projekteerija

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

Markelin Project OÜ

+372 552 8845

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.markelin.ee <http://www.markelin.ee>